Cabriokassen

Bij cabriokassen wordt een venlokasdek vanuit de nok geopend waarbij het dek scharniert op de goot.

Bij cabriokassen wordt een venlokasdek vanuit de nok geopend waarbij het dek scharniert op de goot. Door de grote oppervlakte is de belasting hoog, met bij behorende krachten. Om in geval van regen en/of wind snel te kunnen sluiten zijn snelle aandrijvingen gewenst die uiteraard wel te allen tijde 100% zelfremmend blijven. Speciaal voor toepassing in cabriokassen maakt Huima speciale tandheugels en aandrijvingen om de kas snel en gecontroleerd te kunnen openen en sluiten.

NOKAANDRIJVING

Bij cabriokassen wordt een venlokasdek vanuit de nok geopend waarbij het dek scharniert op de goot. Door de grote oppervlakte is de belasting hoog, met bij behorende krachten. Om in geval van regen en/of wind snel te kunnen sluiten zijn snelle aandrijvingen gewenst die uiteraard wel te allen tijde 100% zelfremmend blijven. Speciaal voor toepassing in cabriokassen maakt Huima speciale tandheugels en aandrijvingen om de kas snel en gecontroleerd te kunnen openen en sluiten. Onder de nok ligt over de lengte van de kap een aandrijfbuis, met daarop tandheugels. De heugels zijn aan het kasdek bevestigd door middel van een raambeugel en drukken het kasdek omhoog. De aandrijfbuis wordt aangedreven door een wormwielkast. Meerdere wormwielkasten worden aangedreven door één snellopende motorreductor.

Technische Specificaties

3-fase motoren

T20-20 200

tandwielkasten

CT1-10 100
CT1-10-3KS 100

wormwielkasten

W30H 300
W3-80 800
W3-100 1000
W2-30 300
W2-40 400

accessoires

KK-P
KS-P
KM-P
KK
KS

Montagesteunen

MB2

INSTRUCTIES >>

TECHNISCHE INFORMATIE >>

TERUG NAAR Cabriokassen
FaLang translation system by Faboba